3 JEDNODUCHÉ TIPY JAK SE CÍTIT LÉPE V NÁROČNÉ DOBĚ!

autor: | Kvě 21, 2021

Zdravíme přátelé,

celospolečenská změna se týká hlavně vzestupu vědomí. Vědomí je světelnou částí  v nás. Čím více světla v sobě objevujeme, tím více vylézají na povrch všechny stinné stránky.

Proto čelíme vnitřnímu tlaku. Proto jsme vystaveni silným emocím, strachu, obavám a paralýze.

Pod vlivem světla si uvědomujeme vlastní temné stránky ve zrychleném sledu.

Zároveň začínáme pociťovat i silný vnější tlak, aby se mohli napravit temné stránky celé  společnosti.

Proto se objevují nejasná pravidla hry, proto se omezení mění tak rychle, že je ani nestíháme sledovat. Proto se odhalují skutečné záměry mocných.

 

Asi už jste se v tomto zmatku zabývali otázkou: ,,Jak to bude  dál?“

Také Vám po více jak roce chybí pevné body, o které je možné se opřít?

 

Přicházíme se třemi jednoduchými tipy: Jak začít budovat pevný bod klidu ve své mysli? Abyste mohli spočinout a uvolnit se. Nakonec ucítíte, že  vše se děje  ve prospěch světelného vědomí.

Tři kroky které když si osvojíte, začnete se cítit lépe. Objeví se záblesky klidu v mysli. A z problémů se stanou zářivé výzvy, které Vás posilují. Jste ochotni věnovat vlastní úlevě 20 minut denně?

 

1) 500 ml vlažné vody s citrónem každé ráno na lačno

(to jste asi slyšeli už 1000krát, pojďme se na vodu s citrónem podívat v hlubších souvislostech) 

  • dle medicínského média Anthonyho Williama ranní voda s citrónem má blahodárné účinky na játra.

  • díky vodě játra vypustí přebytečné toxiny, které nad ránem přefiltrovali. Přebytečné toxiny se pomocí ledvin vyloučí z těla ven. 

  • díky citrónu se játra hydratují na buněčné úrovni a to Vám dodá vitalitu.

Jak souvisejí játra naší vnitřní pohodou?

  • s játry souvisejí pocity hněvu a zloby. Pokud játrům na fyzické úrovni  nedovolujeme odpustit toxiny, jsou játra unavená a v permanentním  stresu. A potom práce s hněvem a zlobou trvá déle, než když jsou játra uvolněná.

  • stres a únava jater se zapisuje  do nervové soustavy, která propojuje celé naše tělo. Pokud se nemůžete zbavit nepříjemných pocitů a únavy i přesto, že meditujete. Začněte každý den s tímto ranním rituálem.

  • zároveň umožníte játrům lépe zvládat hněv a zlobu. Které se objevují, abysme je skrze světlo vědomí uzřeli a postupně  jim přestali dávat pozornost.

2) Meditace SRDCE ráno a večer

Ve velkém se díváme na vlastní stíny i  stíny okolí. Potřebujeme je vidět, abysme si  je uvědomili. Vědomí zajišťuje, že stíny postupně přestáváme vyživovat svou pozorností.

Právě intenzita prožívání stinných stránek se blíží k maximu.

Meditací SRDCE vytváříme protiváhu stinných stránek!

Meditace nás postupně propojuje s nejhlubšími rovinami  vědomí (duchovní podstaty).

Když každé ráno začínáme ještě v posteli den s meditací je světlo vědomí výchozím bodem pro celý náš den.

Ať už přes den zažijeme jakkoliv silné emoce. Díky večerní meditaci se opět vracíme do rovin vědomí a najdeme uvolnění a odstup od problémů a trápení.

3) Zvyšte kvalita spánku

V zátěžovém období jakou je,,pandemie“, potřebujeme maximum relaxace, aby tělo zregenerovalo.

Spánek je nejpřirozenější a nejmocnější nástroj pro obnovu buněk. 

Pojďme se podívat jak můžete vědomě zvýšit  jeho kvalitu:

  • 3 hodiny před spánkem již nepracovat,  aby se mozek připravil na vědomou a hlubokou relaxaci

  • minimálně 2 hodiny před  spánkem nejíst. Aby se vnitřní orgány nemuseli zabývat trávením a mohli spustit samoregeneraci. 

  • minimálně 1 hodinu před spánkem odložit mobil, tablet, notebook. Vypnout počítač a televizi. Modré světlo z obrazovky vytváří v těle fyzické procesy, díky kterým si tělo myslí, že je pravé poledne. Což nám neumožní dostat se do hluboké fáze spánku a opět nám to snižuje možnost regenerace 

  • v ložnici mít co největší tmu. Naše pokožka na sobě má drobné senzory světla. Pokud v místnosti, kde spíme není úplná tma. Nutíme tělo vyhodnocovat světelné rušení a tím zase nemůžeme dosahovat hlubokých spánkových fází.

  • z ložnice odnést mobil a další elektronická zařízení. Jejich přítomnost v místnosti, kde spíme, nutí část našeho podvědomí neustále věnovat pozornost těmto přístrojům.

  • pro uklidnění mysli doporučujeme esenciální olej z levandule. Pár kapek do difuzéru nebo smíchat s kokosovým olejem a použít na spánky.

Děkujeme, že jste dočetli až sem.  Pokud se rozhodnete zařadit, alespoň jeden z našich tipů do 7 dnů ucítíte velikou změnu ve vitalitě těla. 

 

Máte s chuť s námi jít hlouběji? V úterý 25.5. od 19:30 probíhá Channelingová Online Beseda na téma:

JAK NA VĚDOMÝ ŽIVOT V RÁMCI SYSTÉMŮ?

Začínají se měnit systémy, kterých jsme součástí. 

  • Jak se na tyto změny připravit?

  • Je možné vést vědomý  život beze strachu a utlačování? Jak na to?

  • Zaměříme  se na vývoj ekonomiky a finanční sféry. Školství a jeho další fungování.

  • Jakým směrem se ubírá systém zdravotní péče? 

  • Celkový vývoj  společnosti – sociální služby, společenský život, kultura.

REGISTRACE >>ZDE<<<

Záznam z besedy bude dostupný v Chanelingovém Online Klubu

Přihlaste se k odběru novinek z jemnohmotného světa.
Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí.

-